Třetí sbírka ilustrací k dílu J.R.R. Tolkiena

 Původně jsem chtěla už všechny zbývající ilustrace zahrnout do jednoho článku, ale ten by byl příliš dlouhý. Už tak bude právě tento článek obsahovat asi rekordní množství obrazového materiálu. :) Mezi lety 2014 až cca 2017 nastalo pro mě ideální období pro tvorbu. Měla jsem ještě relativně čas, obrovskou chuť, inspiraci i podporu okolí, a tak to šlo samo. Musím přiznat, že když jsem se občas na koleji "zamalovala", což bylo často, s chutí jsem se pak neúčastnila univerzitních přednášek (ale pak jsem si vždycky poslechla nahrávky ;-) ). Plodné období skončilo zhruba v době, kdy jsem se přestěhovala s Aegeri na byt a pak soustavně asi dva roky dodělávala diplomku, což zabralo mnoho času. 

Předem se omlouvám, že obrázky budou kvůli svému množství dost neseřazené. Tématem ilustrací jsou, jak můžete vidět, především velké a slavné události a osobnosti popsané v Silmarillionu. Zvláštní je, že i když se mi většina těch obrázků i s odstupem zamlouvá, téměř u každého dovedu najít jeden zásadní neduh, který mi tam překáží :))


pohoří Andram, akvarel, A3

Aredhel, akvarel, větší čtverec

Beren a Lúthien, akvarel, A2. Jeden z nejnáročnějších obrazů.

Beren v divočině, A3

Starší Beren a Lúthien, myslím že A3 

Náčrtek k Ossëmu a Uinen


Sauron, skica

Númenor, A2

Estë, A3

Fingon, A3

Brandyvína, A3

Ossë a Uinen, A3

"Bywater pool", česky myslím Povodský rybník, v den oslav Bilbových narozenin, A3

Eregion, A4

Fingolfin vs. Morgoth, A2

V den probuzení lidí, A3

V Mlžných horách, A3


Zlatěnka, A3

"Pečeť zbytečné odvahy", neboli Húrin vysmívající se Morgothovi, A3. Tehdy příspěvek do soutěže "O gondorský semenáček" :) 


Illuin, A2

Skica k Illuinu, kterou mám raději než výsledné dílo :D 

Irmo Lórien v zahradách, A3

Túrin, Laer cú Beleg, A3

Dva stromy počtvrté, A2

Námo Mandos, čtverec

Manwë a Varda, A2

Melian v zahradách, A3

Nandor, A3

Nenuial, A4

Jezero Ringil, A3

Kraj, A2

Tarn Aeluin, A3

Plátno z Valinoru (Vairë), A2

Melkor a Ungoliant táhnou na Dva stromy, A2

Kraj, A3

Starší verze Kraje, A3

Dva Stromy potřetí, A2.

Idril, Tuor a Eärendil cestují na jih, A2

Hory Pelóri, A3

"Odpustíš mi?", A2



Komentáře

Okomentovat