Stará tvorba

Každý nějak začínal☺. K výtvarné tvorbě (nikoliv výtvarnické kariéře) jsem se rozhodla ve dvanácti letech, a sice vodovkovou malbou krátkosrsté kolie. Ta byla jistojistě první. Pamatuju si, jak hrdá jsem na ni tehdy byla, a snad je právě tak dobré vidět, co všechno je v tom obrázku špatně, když se toho člověk s každým dalším o něco víc naučí. Tak jsem pokračovala, zejména různými zvířecími motivy, krajinkami, vlastní fantazií. Když jsem si nebyla jistá vodovkami, sáhla jsem tehdy ještě raději po tužce (ostatně se školními vodovkami člověk mnoho nezmůže). V tom celém na mě dohlížel tatínek. 
S časem, s neustálým procvičováním, chutí a trpělivostí, zpětnou vazbou a v neposlední řadě s lepším vybavením se člověk něco málo naučí. Množství zmuchlaných, nepovedených výtvorů klesá. Jako první tu ale zveřejním několik ukázek z toho úplně prvního období, tedy zhruba mezi 12.-16. rokem. 
























Komentáře