První pokusy s dílem J.R.R. Tolkiena

Jak čas pokročil, konečně nastala doba, kdy jsem si troufla na své první pokusy týkající se díla pana J.R.R. Tolkiena. V tomhle článku tedy budou k vidění zejména tyto ☺Obrázky nejsou seřazeny chronologicky, ale můžu prozradit, že nejstarší z těch všech je náčrtek Lúthien a hned druhý nejstarší jsou Dva stromy. Je poznat, že jsem se měla ještě mnoho co učit. Ale to pořád mám.
Lórien, akvarel, A4 

"Roklinka", A4. Z nějakého důvodu mám tento obrázek jako pozadí debetní karty. 

"Cinealton", tedy vyjímečně ne Tolkien, ale jakýsi vlastní svět.

náčrtek Lúthien

Túrin. Jaký starý obrázek!

Yavanna

můj první Beren. Věřili byste tomu?

Tuor

Finwë

Elrond

A dokonce Eärendil

Fëanor

Idril a Eärendil


Beren v divočině

Lúthien, akrylové barvy!

"Souboj písní" Saurona a Finroda

Thajen, opět ze světa Cinealtonu.

Arnor

Fëanor a Fingolfin :)

Fangorn

Dva stromy, tempera na A3

Elwing nese Eärendilovi Silmaril.

Zvadlá vřesoviště

Komentáře