Dcera krále močálů

 S tímto krásným a téměř neznámým příběhem od H.Ch.Andersena mě seznámila Aredhel na naší společné výpravě do Švédska. Pak jsem od ní dostala půjčenou pohádkovou knihu, která právě jako poslední a nejdelší z Andersenových pohádek obsahuje i tuto, a rozhodla jsem se namalovat k pohádce sérii ilustrací. Ty vznikaly postupně určitě víc než rok :) Jsem moc ráda, že jsem si mohla něco takového vyzkoušet. Příběh samotný je prostoupen takovou až dětskou a přímočarou křesťanskou vírou v pomoc a zázrak, ale vyznění příběhu je mnohem, mnohem hlubší a nutící k zamyšlení (už jen proto, že autorem je Andersen, takže žádné americké příběhové zkratky a happy-endy nečekejte. Pohádku tady k přečtení bohužel nabídnout nemůžu, ale kdo bude mít zájem, nějak by se k ní dostat určitě šlo :)

Obrázky na šířku jsou všechny praktiky A3, popřípadě zkrácené A3, akvarel + bílý akryl. Obrázky na výšku jsou A4. 










Komentáře