Co se jinam nevešlo

Než se dostanu k nejčerstvějším obrázkům, uvědomila jsem si, že je tu pořád několik nezařaditelných výtvorů, které bych zde ale taky ráda měla, ať už jsou velmi starého či novějšího data :)

Toto je ovšem velmi nová tvorba. Jde o vánoční ozdobičky. S chutí vytvářet vánoční ozdoby většinou přijdu 25. prosince a skončím 28. prosince. Nikoliv tentokrát, kdy mi chuť do této tvorby vydržela přes karanténu až dosud :) Vše zásadního už je hotovo, většina placatých ozdob je namalovaná akvarelem na papíru a oblepená izolepou :) Pak jsou tu nějaká jablíčka ze samotvrdnoucí hmoty, nabarvená akrylem, a nakonec mnohostěny, s nimiž teď hodně experimentuju. Hrozně se mi líbí, jak vypadají z různých úhlů. Nicméně kromě mnohostěnů, které vidíte zde, přibyly ještě zlaté a stříbrné desetistěny. Vypadají trochu jako zbytky od ostnokožců :) 

Zatmění
Tato animace je nejen stará, ale nápad na ni je velmi starý. Všechno začalo písní Brain Damage/Eclipse od Pink Floydů, kterou mám pořád velmi ráda a která mi do hlavy vložila takovouhle vizi. Takže mi muselo být asi 16, když se poprvé zrodil nápad na animaci zatmění slunce. O čtyři pokusy a tři počítače později vzniklo v programu Malování toto. Je to skutečně až čtvrtá verze, první dvě se nedochovaly, třetí ano. S jmenovanou písní toho výsledek zas tak moc společného nemá a animace je myslím celkem legrační :) Dnes už navíc existují desítky umělců, kteří se specializují na pixel art!

Sirka
Animace také velmi stará, ještě z gymnazijních let. Tehdy jsem hodně chtěla jít studovat animovanou tvorbu

Slunce v dlani
Nakonec jsem se vydala na studium biologie do Prahy a nelituji toho. Přesto je kreslená animace ve filmu něco, co neskutečně obdivuji :) Abych pravdu řekla, mám na svém kontě jeden krátký, částečně animovaný film a jsem na něj v rámci možností hrdá, ale tak už se věci mají, že tady o něm nemůžu napsat :)



PF 2019
Určitě nejsem ani první ani poslední, kdo jako PFka využil nějak přetvořené krabičky zápalek. Mě se zalíbila žluto-modrá kombinace vyřezávaných obrázků, případně modrá plocha pomalovaná bílou gelovkou. 

"Wingardium leviosa", A3
Moje zatím jediná Harrypotterovská ilustrace, celkem čerstvá :) O to víc jsem si užila její výrobu. Obrázek je totiž promořen nadsázkou a různými detaily, jako jsou například popsané dveře. Jde o scénu z Nebelvírské společenské místnosti, období posledního ročníku studia Pobertů. Scéna není přímo knižní, ale jak doufám, nijak příliš neodporuje kánonu a jen ho rozvíjí. Můžeme zde spatřit Poberty i jejich zvířátka, Lily která se rozhodla pro Jamese, i Severuse Snapea. Lily právě provádí jisté kouzlo, které se naučila už v prvním ročníku, nebo možná ještě dřív, třímá dvě hůlky (jedna je Jamesova) a zlobí svého budoucího manžela tím, že mu nechává levitovat brýle ;-) . Pokud si chcete prohlédnout všechny detaily dobře, klikněte prosím sem


Komentáře

  1. Škoda, že nejsi někdo z mého okolí. Určitě bych od tebe něco chtěla. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinu výtvorů, které mám zrovna u sebe, si pečlivě střežím :) Ale někdy bych ráda začala vyrábět něco i jaksi sériověji :) Byť věci typu vánočních ozdobiček...

      Vymazat

Okomentovat