Doplujem?


Srdečně zdravím!
 
Tak se nemožné stalo skutečností. Dinosaur českého internetu, blog.cz, je u konce. To jiný dinosaur, deviantart.com, se prakticky ve stejné době vyvinul do podoby konzumní drůbeže. Nutno říci, že oba tyto prastaré světy byly ke změně, resp. zániku donuceny, právě kvůli své dinosauří povaze. A tak se i mnoho z nás, lítých dinosaurů, učí s jinými možnostmi publikování své tvorby. Já jsem Šárka a na blog.cz jsem mívala blog "Cinealton". Proč se tak jmenoval je už celkem jedno, proč se tak jmenuje i můj nový, je nasnadě - pokud sem má někdo doplout, musí být cílový přístav jasně označen. Minulý Cinealton prošel přesně sedmiletou historií, a musím říct, že jsem měla to štěstí díky němu najít jak nejlepší přátele  - společenstvo Mittalmar, tak spoustu dobrých kamarádů, ale i lásku. :) Teď se mnozí z nás stěhují, jsme na cestě, ale zakotvení bude ještě chvíli trvat. Nevím jak ostatní, já osobně se zatím hlavně snažím vyznat ve správě blogu (např. jak se vůbec vyplňuje profil?).

    A co vy? Už jste taky na cestě? Někteří kamarádi již byli té odvahy a moudrosti, že začali už dříve využívat  těchto služeb. Chtěla bych stihnout sem přesunout většinu obsahu původního blogu, zejména obrázky a možná i nějaké články. Určitě nepůjde přesunout všechno - ani by to nebylo moudré. Řekněme, že zkusím zachovat to téměř nejlepší. Bohužel to nejlepší jsou všechny ty tolik cenné komentáře návštěvníků, které sice převést nebudu umět, ale určitě si je uložím a ráda se k nim budu vracet a zpětně za ně mnohotisíckrát děkuji...Snad jsem už řekla vše, co se na úvod chtělo. :) Brzy tu snad dám dohromady i pár těch ilustrací, které vůbec maluju ze všeho nejraději. 

Komentáře